::Snow Pink::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello pepps and Assalamualaikum! speaking here is Ieyrin.Do follow and leave your footprint on my tagboard :) Be nice here.


Bigfoots!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nur Fazreen
Others:   
sakit hati dengan adik sendiri -_-

assalamualaikum dan salam 1 malaysia to all readers yang comel-comel lagi cute bertambah miut dan miut gitu... agak lama jugak aku tak usik baby bloggie aku nie... dah bersarang , berhabuk , bersepah macam pusat pembuangan sampah yang agak busuk sebab aku terlalu busy... busy sangat ke ? busy tak busy jugak lah kan , busy goyang kaki membesarkan badan dan busy bekerja siang malam... al-maklum orang kuat , haha :D err ==" apa aku cakap nie ? ok dah mula mengarutkan ? apa dan apa ? aku bukan nak buat karangan kat sini , nampak cikgu BM masa sekolah buat malu je... karangan tak serupa melayu , nama je malayu tapi karangan aku tahap VAHANGANG PUNYA BUDAK ! motif aku sebenarnya bukan nak bagi tau pasal karangan aku , aku nak story lain lah... korang sibuk tak berapa nak sibuk tanya pasal karangan aku tadi... siapa yang tanya tadi angkat bulu ketiak cepat ![BENTINDAK MENGIKUT ARAHAN] pendahuluan aku dah betul-betul macam karangan... ok , dah , stop ! see , aku punya tajuk ? mengapa mesti sakit hati dengan adik sendiri ? meh baca selanjutnya...

aku sakit hati dengan adik nie sebab macam-macam... aku malas nak cerita panjang , aib dia kan so sakit hati punya pasal aku terpaksa luah kat sini... macam gampang jugak kan dapat kakak macam aku nie ? haha :D what i care lah... adik aku nie tak ada lah lawa sangat , acah-acah HOT je... macam pundek jugak lah... haha :D perangai dia pun macam HOT jugak... pemalas dia kemain...

nak pakwe handsome je , tak handsome dia tak nak , kebabian apekah itu ? haihhhhh , tapi dia punya malas kalah aku , semua buat itu ini semua malas , nak keluar jalan laju je... macam aku jugak nak keluar laju kan ? tapi malas aku tak ada lah macam dia... gorilla malas adik aku nie... haihhhhh , ada adik macam tak ada adik... bangang jugak kekadang... pakwe  nak handsome , malas macam apa ntah , aku tak tau macam mana dia kahwin nanti... 

pakwe hondsome couple tak sampai sebulan dah putus macam apa ntah... kepukian dia melanda... ok , aku dah malas nak cerita panjang... aku ada adik perempuan tua macam tak ada adik je... shittttt... pffffttt -..-" kbaiiiii , wassalam :(