::Snow Pink::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello pepps and Assalamualaikum! speaking here is Ieyrin.Do follow and leave your footprint on my tagboard :) Be nice here.


Bigfoots!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nur Fazreen
Others:   
sakit hati :(

assalamualaikum dan selamat sejahtera... ehemmmm-II dah lama tak update blog nie... aku rasa dah sebulan lebih aku tinggalkan blogger nie... al-maklum lah aku tak idea nak bercerita , berceloteh kat dalam blogger nie , lagipun aku terlupa email dengan password blog nie , nasib baik adik nabihah ada tolong simpankan , kalau tak meman blog lama lha aku lenjan kan , kasi cun kan macam tuan dia...wink~wink~ dah berhabuk , berbulu , bersawang , berserangga dan segalanya ber lha kat dalam blog aku nie... korang apa khabar ? ada sehatkah ? sebelum aku mulakan cerita SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN :D eh ! banyak tak dapat duit raya ? mesti banyak kan kan kan... aku ? well orang dah besar tak ada nya nak dapar duit raya bebanyak... 2 minggu raya nie baru dapat rm40 lebih , ada lha jugak daripada tak ada kan... itu pun nak dekat habis sebab aku lenjan beli topup... ok-II aku mulakan story aku , korang tengok tajuk aku pun dah meluatkan , so apa lagi muntah reramai , best gitu kau jah muntah sesama... wekkkks :P aku nak story apa ? tengok lha tajuk atas tuh sakit hati kan tajuknya... why sakit hati ? nak tau ? so baca lha samapi korang faham story aku nie... aku punya pendahuluan pun dah panjang lebar , membebel ntah pape , bhahaha :D

al-kisah , toiiiyyiiibbbb !!! o.O weyh ! kenapa kau buat aku macam nie eh ? apa salah aku kat kau ? aku dah penat lah nak gaduh... rimas tau x ? kau pun tak habis-II nak tuduh aku yang aku ada lelaki lain... apa bukti kau ? mana ? aku tak pernah curang dengan kau , aku tak pernah menduakan kau , aku tak pernah mainkan kau... apa lagi kau nak dari aku ? aku memang layan semua jantan dalam facebook , tapi sekadar kawan , tak boleh ke ? kalau kau tak suka aku berkawan baik aku duduk gua ke , hutan ke kan , biar aku berkawan semua binatang... kau nak marah aku sebab aku luahkan kat sini ? marah lha... aku dah tak tau nak luahkan kat siapa lagi... natang nie je lha ada kat aku sekarang...

aku dah tak tau nak buat apa lagi untuk kau percayakan kat aku , tak ada guna aku cakap pepanjang kat kau , sebab aku tau kau tak kan percaya apa aku cakap... kau pun dah mengaku kan , kau cakap betul-II kat telinga aku yang kau tak [ernah percaya sikit pun apa aku cakap... sokey , aku terima tapi aku sedih je... selama nie aku percayakan kau 100% tapi kau percayakan aku 0% je kan... aku redha je lha , nak buat macam mana kan kalau orang dah tak percayakan kita... bukan boleh buat pape , aku sabar je lha... dah banyak kali aku gaduh besar dengan kau sampai aku stress nak pecah kepala otak... termasuk hari nie kan... aku mcg kau bebaik , kau marah aku , kau cakap aku curang... nak tengok ke aku curang betul-II depan mata kau ? aku boleh je buat... tapi aku lagi sayangkan kau... tapi kenyataannya kau dah sakitkan hati aku , hancurkan hati aku... sedih gila doh...

tadi aku mcg kau pasal esok... kau yang tnya aku apa yang esok ? so aku jawab lha JPJ... tetiba kau marah aku tak tentu pasal , apa salah aku ? aku tak mcg sesape pun hari nie... aku mcg kau sorang je... tapi kau dh cakap aku mcg dengan lelaki lain , kau cakap aku ada lelaki lain... dah banyak kali kau cakap aku macam tuh... aku malas dah nak layan... aku dah malas bertekak dengan kau... lagi buat aku malas nak balas mcg kau dengan gaya ntah pape... kau pun dah tawar hati dengan aku kan ? sokey tak apa... aku redha semuanya apa kau cakap kat telinga aku sendiri... biarlah semua orang baca entry aku nie... aku nak buktikan yang aku sayangkan kau... kau sorang bertakhta dalam hati aku... 

ok lah sampai sini je lha untuk hari ini... aku mintak maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki kalau aku ada buat salah dan silap kat kau dan semua followers aku... aku tau aku memang banyak buat salah kat kau... aku maki kau... aku maki kau sebab kau mulakan dulu , siapa suruh kan , itu makan dia... dah lha , penat lha nak menaip pepanjang dan penat jugak nak keluarkan air mata time manghrib macam nie... kbaiiii , assalamualaikum... take care :)

pesanan ringkas : aku pun tak faham kenapa orang tu perlu muncul dalam hidup kita , dia yang approach kita , dia yang minta no phone kita , dia yang ajak kita keluar , dia yang selalu text kita , dia yang selalu ambil berat pasal kita , dia yang buat kita suka dia , tapi akhirnya dia jugak yang menyakitkan hati kita , penipu !!! Pfftttt -..-"

SAYA MAMPU TERSENYUM WALAUPUN HATI SAYA SAKIT , PEDIH , MERANA :) *fake smile*