::Snow Pink::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello pepps and Assalamualaikum! speaking here is Ieyrin.Do follow and leave your footprint on my tagboard :) Be nice here.


Bigfoots!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nur Fazreen
Others:   
mengapakah ? :O

annyeonghaseyo to all readers yang comel-II lagi cute bertambah miut dan miut gitu... agak lama jugak aku x usik baby bloggie aku nie... dah bersarang , berhabuk , bersepah macam pusat pembuangan sampah yang agak busuk sebab aku terlalu busy... busy sgt ke ? busy x busy jugak lha kan , busy goyang kaki membesarkan badan... err ==" apa aku cakap nie ? ok dah mula mengarutkan ? apa dan apa ? aku bukan nak buat karangan kat sini , nampak cikgu BM masa sekolah buat malu je... karangan x serupa melayu , nama je malayu tapi karangan aku tahap VAHANGANG PUNYA BUDAK ! motif aku sebenarnya bukan nak bagi tau pasal karangan aku , aku nak story lain lha... korang sibuk x berapa nak sibuk tanya pasal karangan aku tadi... siapa yang tanya tadi angkat bulu ketiak cepat ![BENTINDAK MENGIKUT ARAHAN] pendahuluan aku dah betul2 mcm karangan... ok , dah , stop !


nak tau x ? ok , x nak tau pun ==" *x nak tau sudah* tgk lha tajuk entry aku kali nie apa ? mengapakah ? :O OhMyMelayu , bhahahaha :D ok2 , aku strt cerita kang aku kena baling selipar dgn readers sbb x mula cerita... merepek je dari tadi... watlek , watpisss (Y) aku nak bagi tau [TAK NAK TAU PUN] yang aku mimpi someone , someone yang x patut datang dalam mmpi aku... adekah betul mmpi tuh akan berlaku ? aku x kan berlaku aminnnnn... mesti korang tertanya-tanya kan siapa someone tuh ? [MANA ADA KAMI TANYA] diam lha readers aku nk story nie , sepak kang , sshhhhh -,-' dia adelah kawan sekolah rendah aku , tapi dia x ade lha hensem mane , biase je kod bagi aku... bagi korang x tau lha kan... aku dgn dia dulu x ade lha rapat mane smpai lha sekarang nampak je lemparkan senyuman je [SENYUM ITU SEDEKAH] dan sekarang kami baru mula nak rapat , rapat sebagai kawan2 k bukan lebih... nak lebih2 kang boyfie aku mengamuk macam harimau kelaparan , bhahaha :D *kutuk pakwe sendiri* jalan cerita nya mcm nie ==" JENG JENG JENG


time tuh kat kedai makan , aku dengan kawan aku lepak sama-sama , dia pun ade sekali... dia duduk sebelah aku , kwn aku nie dgn pkwe dia... so kat kedai makin double couple... aku dgn dia x couple pun as friend je ok... tiba2 1 masa tuh dia peluk tnpa segan silu mcm aku nie awek dia... ya allah ! apa aku mmpi nie ? :/ dia pegang tangan aku , dia usap muka aku dengan lembut , dia pandang aku dgn muka dia agak x manis ==" , dia tatap mata aku yang agak comel lotey ala2 koceng (kucing)... kenapa dia ? kenapa x pkwe aku sendiri , kenapa x MUHAMMAD AMERUL EZZAD BIN SABARUDDIN ?  :( ohoiiii , mengapakah jadi begini ? aku x nak semua nie berlaku realiti dalam hidup aku... [AGAK GELI SIKIT DISITU TAPI HARAP BERSABAR]



nie lha jejaka aku ceritakan tadi... ewahhh2 , x hensem pun... tapi kenapa tiba2 dia muncul dalam mmpi aku... dah x ade bnde lain nk peluk , peluk tiang pun jadi lha... err ==" aku rasa tak nak cakap panjang-II kod... ade ke aku cakap ? aku rasa aku taip je... sampai sini saje lah yang aku dapat buad... [SAYA TAK BANYAK IDEA MACAM AWAK NAK BUAT PANJANG-II , DAH BUAT NIE KIRA UNTUNG KAY] lailoilei korang yang apa eh ? errrr ==" jangan gedik boleh x ? okay yang kiut lagi miut lahhh...

pesanan ringkas : AMERUL EZZAD SABARUDDIN ! syg cyg bie sgtsgt k... jangan risau syg with him x ade pape , syg dgn dia kwn... [AGAK GELI SEKALI LAGI MOHON MUNTAH SEBALDI]

Oh Tuhan, seandainya telah Kau catatkan 
Dia milikku , tercipta untuk diriku 
Satukanlah hatinya dengan hatiku 
Titipkanlah kebahagiaan 
Ya Allah, ku mohon 
Apa yang telah Kau takdirkan 
Ku harap dia adalah yang terbaik buatku 
Kerana Engkau tahu segala isi hatiku 
Pelihara daku dari kemurkaanMu 
Ya Tuhanku, yang Maha Pemurah 
Beri kekuatan jua harapan 
Membina diri yang lesu tak bermaya 
Semaikan setulus kasih di jiwa 
Ku pasrah kepadaMu 
Kurniakanlah aku 
Pasangan yang beriman 
Bisa menemani aku 
Supaya ku dan dia 
Dapat melayar bahtera 
Ke muara cinta yang Engkau redhai 
Ya Tuhanku, yang Maha Pengasih 
Engkau sahaja pemeliharaku 
Dengarkan rintihan hambaMu ini 
Jangan Engkau biarkan ku sendiri 
Agarku bisa bahagia 
Walau tanpa bersamanya 
Gantikanlah yang hilang 
Tumbuhkan yang telah patah 
Ku inginkan bahagia 
Di dunia dan akhirat 
PadaMu Tuhan ku mohon segala...

For u sayang MUHAMMAD AMERUL EZZAD SABARUDDIN.. :) i love u so much , i miss u so much , kbaiii , assalamualaikum...