::Snow Pink::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello pepps and Assalamualaikum! speaking here is Ieyrin.Do follow and leave your footprint on my tagboard :) Be nice here.


Bigfoots!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nur Fazreen
Others:   
ehemmm-II :P

assalamualaikum semua readers :P dah lama x update blog kan ? dah berhabuk , bersarang , bau kentut orang , hitam mcm bontot kuali , semua ada [CAKAP MACAM KOTOR SANGAT JE -_-] korang semua pekaba ? sehatkah ? bagus lah korang semua sehat... aku ? ofcoz aku sehat wal afiat... dah nak puasa nie kan bertambah sehat lha aku kan... mari ramai-II kumpulkan amalan di bulan yang mulia ini... puasa jangan tak puasa keyh... aku merepek sorang-II sampai ke puasa pergi nya... ok , kanak-II sekalian kakak nak cerita nie , tajuk ehemmm-II... mesti korang pelik kan ape kejadah tajuk minah selebet nie :P fine lha aku selebetkan , selebet pun ada orang nak , kan sayang :P [JANGAN GEDIK BOLEH TAK ?] ok , x gedik dah... jangan lha marah keyh... cuba korang dgr lagu blog aku nie , best kan ? dengar depan-II memang tak best... korang mesti cakap amende lha anak orang nie letak lagu korea... buat pengetahuan korang nie lha lagu baru abang aku , well super junior awesome...




nie lha abang aku :D wohoooo :O makin merepek lha aku kan , ntah bila aku nk cerita nie , adoiii -_- aku nak cerita pasal mmpi aku , boleh pulak dah pagi pun aku boleh mmpi yang awesome :D  nak tau aku mimpi apa ? jom dengar kakak nk bercerita... jalan cerita nya macam nie mula-II aku keluar dengan kawan aku , pergi jusco ape kejadah kan , then dah jalan-II aku pengsan + tidur sekali... kwn aku nie pun angkt lha aku bawak masuk dalam kereta dia... kereta dia kereta waja... dh smpai kereta , time tuh pulak kereta dia rosak tak boleh start... punya kelam kabut... nasib baik parking kat bawah , punya lha bising , smpai aku tersedar... aku tnya kenapa nie ? kwn aku pun ckap lha kereta rosak... aku mengeluh dengan lemahnya...



nie lha kwn aku yg aku ceritakan... ntah mcm mane boleh tersesat dalam mmpi aku... dia mulut kemain becok banyak makan bontot ayam... bhaha :D kang dia bace blog nie mati aku... then lepas tuh ada lha 1 kereta dtng kat kami , aku kat dlm kereta tgh baring... kau nk tau siapa ? korang kenal kan shawal yg AF tahun bila ntah.... boleh pulak masuk dalam mmpi aku... dia dgn awek dia... awek dia pulak kwn aku punya kakak... kwn aku tuh , junior aku masa sekolah... apa ke pelik mmpi aku nie... tak lama kemudian readers baca nie pun baling selipar jepun ramai-II kat aku... bhahaha :D


tengok lha gmbr atas nie , awesome kan ? boleh pulak dia masuk dlm mmpi aku , CHOII kau jah... ok , sambung... jejaka kacak tuh pun turun dari kereta , dia pun tengok-II kan kereta yang rosak  tuh... kwn aku nie papah aku masuk dlm kereta shawal senyap-II , ape kejadah mmpi aku nie kan... baring kan aku kat bawah tmpt orang letak kaki , bkn atas kerusi... dah ok , kereta kwn aku tuh , dorang pun masuk dlm kereta... kereta ape ntah aku tak pasti... dan mulalah perjalanan sweet couple tuh... aku ingat an dorang tak tau yang aku ada dalam kereta dorang rupanya tau , sebab kakak tuh letak tgn belakang kerusi...


lebih kurang mcm tuh tangan nya mcm lelaki tuh buad... ntah sape punya gmbr aku tibai kan...  dia suruh aku bangun , aku pun bangun... dengan jantung aku berdegup kencang... fuhhh , nasib baik kakak tuh tak marah kan... kiteorang bertiga pergi tesco pulak kakak tuh beli barang , abam shawal pun beli barang jugak... lepas beli barang hantar kakak tuh balik , tinggal aku sorang dduk belakang... mmg happy lha kan dlm kereta dgn abam hensome gitu nyah... awwww , k tak gedik :P 

then abam shawal pun hantar aku balik... aku tunjuk jalan , pusing-II dh smpai , nak tau smpai mane ? smpai kat kwsan perumahan rumah lama aku , CHOIII... -_- lepas tuh orang semua pandang , aku cakap ah , abang salah rumah nie , rumah adik kat tmpat lain.. abang adik kau jah... kau ada ? :P korang baca pun meluatkan dengan aku nie...  lantak kau ah nk meluat ke apa kan , asalkan aku mmpi abang hendsome :D aku bengang , aku pun bawak lha kereta , aku drive smpai kat rumah aku , boleh pulak dlm kereta tuh main cubit-II gitu nyah... vahangang gilos mimpi smpai mcm nie sekali... mendapat aku kena sat g...

dh smpai rumah aku , aku pun turun , dia pun turun... tanpa segan silu angkat barang yg dia beli tadi , bawak masuk dalam rumah aku... mak aku muka pelik , maklum lha aku bawak balik artis kan :P [SEPAK AKU RAMAI-RAMAI] kemas-II semua barang , mulut aku agak bising dduk di dapur , abang sini , abang sana... terharu je time tuh... dan dan dan kan dia pun tidur kat bilik belakang... ehemmm-II tak malu ke ? brrrr~~ aku pun naik atas masuk bilik aku... 

dan dan dan dan the end lha , mak aku kejut suruh bangun , tengok jam dah pukul 11 pagi kau nyah... amekau , anak dara bangun lambat... acano nk kahwin nie... annoying gila mmpi aku kan ? korang pun mesti , aduhhhh nk je cmpak aku dari tingkat atas KLCC smpai bawah mati koma... bhaahah :D aku pun nk smbung tgk cerita running man aku , kbaiii... assalamualaikum..