::Snow Pink::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello pepps and Assalamualaikum! speaking here is Ieyrin.Do follow and leave your footprint on my tagboard :) Be nice here.


Bigfoots!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nur Fazreen
Others:   
apa nak jadi ?

di mulakan dengan bismillah disudahi dengan alhamdulillah , ewaahh-II :D assalamualaikum rakyat jelata , haha :D asal aku seronok sgt nie ? err ==" aku pun tak tau kenapa... gila kot aku nie , OMJAY :O ohoiii , kenapa aku rajin sangat nak menaip nie ? atomak aihh... aku pun tak banyak idea sangat nak membebel panjang-II , disebabkan aku bosan tahap cipan berjoget ala poco-II aku pun mula membebel untuk hari ini... dah lama tak update blog nie , dah berhabuk++ , kutu pun dah suka tempat aku nie , lalat + langau semua ada , busuk teramat lha sangat *OK , AKU TYPO* di sebabkan dah lama tak update , hari nie biar aku update biar kasi comel macam tuan dia punya adik punya kawan ==" eh , tengok tajuk aku pun mesti dah menyampah kan ? well , cerita aku semua nya sedih kan3 , siapa tak kenal NURFAZREEN comel++ nie , wenk~wenk~ ==" *PERASAN K PERASAN* nak tau lebih lanjut , teruskan lha membaca... *LIPAT LENGAN BAJU* 


awak ! kenapa awak buat saya macam nie eh ? apa salah saya kat awak ? kenapa awak nak sgtsgt saya bencikan awak ? hmmm :( please jangan buat saya macam nie , saya tak suka lha awak... serius saya tak suka... semenjak saya terus terang saya suka kat orang , awak terus berubah... saya tak nak kehilangan awak lha sayang... 




awak dah bagi tau everything pasal awak  malam tadi , saya terkilan sgtsgt awak macam tuh... awak teruk , saya pun teruk... saya dah tak boleh nak fikir apa lagi , saya menangis dan terus menangis... ye , awak cakap betul , saya nie ada pakwe macam tak ada pakwe... tapi please , jangan buat saya nie macam tuan puteri + raja... saya tak suka... jangan nak buat everything sebab saya... saya dah letih nak menangis lha awak... hati saya tak macam dulu , sekarang dah lain , sekarang hati saya terlalu lemah++ :'( 




jawapan saya saya akan terima awak seadanya... manusia semua boleh berubah kan ? so awak berubah lha eh selagi masih ada peluang untuk ubah everything yang jahat... saya pun dulu jahat jugak , now saya cuba dan terus mencuba untuk berubah... ada gak orang bagi saya semangat untuk berubah iaitu adik angkat saya sendiri... awak pun kenal kan adik angkat saya sapa... yesss ! saya mmg ramai adik angkat , tapi 1 je nabihah nor azman tetap dihati... orang yang sy kenal semua pangkat adik-II tak ramai yang sebaya saya or sebaya awak sayang... 


saya mengaku saya ramai kawan lelaki , tapi dalam facebook je , nak buat apa sombongkan diri dalam facebook , sombong tak bawak kemana pun kan sayang... so saya akan jadi friendly dalam facebook... tapi kat hensed saya sendiri awak sorang je call , saya mcg , mane ade orang lain dah... hmmm :( hope awak bace nie... 1 je saya nak tanya , kenapa awak tak bagi tau awal-II masa kita couple eh ? kenapa baru sekarang awak cerita everything... tapi betul-II saya tak sangka , saya terkilan , saya tergamam , saya geram , rasa nak menjerit macam orang gila tau tak malam tadi...




dah lha saya tak ada mood untuk hari ini... sorry sgtsgt keyh... rasa nya tak perlu lha nak taip panjang-II , dah ada yang ini di kira ok lha kod... kbaiii , assalamualaikum...