::Snow Pink::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello pepps and Assalamualaikum! speaking here is Ieyrin.Do follow and leave your footprint on my tagboard :) Be nice here.


Bigfoots!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nur Fazreen
Others:   
i'm happy with him :)

auuuuchaakkk :D assalamualaikum dan hello pepps... ohoiii , dah lama x update baby bloggie aku yang baru nie... kesian dia dah berhabuk.. mane2 habuk tuh ? tipu k tipu... ouhh , ya ape khabar followers aku nie ? adekah anda sehad ? x sehad pergi klinik lha sayang nanti melarat pulak , dh melarat padan muka , bhahaha :D *jahat gila aku* dah2 , ape aku merepek nie , ape tajuk aku nie , i'm happy with him ? happy ke ? bhaha :D nak tau happy ke tak bace lha seterus nya... :)


sebelum tuh aku nak ucapkan salam jumaat untuk semua... segala penghulu hari... hari nie 29/6/2012 :) esok , lusa genap nya aku with him sebulan... hek elehhh baru sebulan belum setahun... batak x batak nya aku nie... err ==" hmmmm , ape lagi eak ? dalam masa sebulan nie lha mcm2 berlaku... banyak bergaduh , banyak sentap , banyak menangis , tapi happy nya mane ? ada lha happy nya kadang2 , kadang2 je pongggg...


sebelum nie aku mengatakan aku dah fobia couple ? so why ? sbb sepanjang aku bercouple nie banyak masalah berlaku dgn aku baik kecik dan besar... ye , aku tau couple itu haremmmm... tapi kenapa aku couple ? yelah , aku terlalu sunyi , aku perlukan teman mcm orang lain... aku x sanggup hidup sunyi seorang diri , ye aku tau aku ada family... family lha everything bagi aku... ouhh , ya , tutup lha kes nie... aishhhh ==" 


aku nak bagi tau yg semalam ex aku call aku , terkejut nyah... serius aku terkejut gila , tetiba air mata aku mengalir... OhMyGoshhh :O alaaaa , sekejap je , then lepas tuh dah ok... sbb ape dh ok ? sbb my super hero datang tepat pada waktu nya... aku story everything... yayaya...  sayang tau bie jeleuos x payah nak sembunyi pape k... bhahaha :D


selama aku couple alhamdulillah semua nya ok x ada pape berlaku... bergaduh kecil tuh normal lha... semua couple pernah gaduh ye dok... peace >< aku couple dgn dia bukan sesuka hati mak nenek tiri aku , yess aku couple ikhlas , jujur , setia... romantik x aku ? x pon kan3... bhahahaha :D macam mane aku boleh sangkut dengan dia ? ouhh , ya... korang nak tau tanya lah dia sendiri k... aku x tau... dia yang curi hati aku x rety nak pulangkan balik :) *gedik k gedik*


first aku kenal biasa lha laman so...sial... mukabuka... *gurau k , aku tumbok kang kau amik serius* then dia mula IM aku , tnya pasal gmbr aku edit... ouhh , ya... gmbr aku edit tuh x ada lha ohsem mane kan... tapi annoying gila... aku buad pun sekadar suka2 hati aku... mula2 mmg kawan , aku nie friendly , ikut kepala aku lha semua orang aku layan... hidup 1 malaysia lha katekan *jangan nak 1 malaysia sgt lha kan* ==" then kenal2 , gurau senda gitu , dalam masa 3 hari tiba2 muka aku x rety malu , macam buntut kuali aku mintak num fon... kunun2 nak jumpa kan , padehal x ada pun sbb dia kat sarawak... 


then dah kenal dalam mase seminggu ke 2 minggu x silap aku lha kan , aku lupa sorry lha... terkeluar ayat manis lha pulak , aku pun ouhh , ok sweet... tiba2 1 malam yang sgtsgt ohsem , malam jumaat woiii... pada pukul 3 pagi bertarikh 1/6/2012 umum nya aku with him... elehhhh , aku x sweet mcm korang... nak jumpa alolo , sweet lettuw... aku couple dalam fon je... nak tnggu dia balik negeri dia alamat nya aku dh tumbuh janggut baru balik... aku lupa nka bagi tau yg dia asal nya negeri sembilan... sarawak tmpt dia kerja je... umur dia 21 , ok dah... atas aku setahun je pong.... =="


ok , dah... aku malas nk cerita panjang2 , ini je yg aku boleh luahkan... selebihnya korang tnya dia sendiri... jangan lupa cakap kat dia suruh dia pulangkan hati aku yang x rety nk pulangkan balik , bhahaha :D


pesanan : kepada muhammad amerul ezzad bin sabaruddin *panjang nya lahaiii name kau sayang , acano nak kahwin aku nk sebut name kau , gedik k gedik* bukan aku yang sebut pong , haha :D yuhuuuu , aku dah merepek... padehal tmpt pesanan je... ok2 , serius -_-'
bie ! sayang sentiasa tunggu bie balik sini... sayang nak jumpa bie sgtsgt k... don't curang2 , don't gatal2 , don't miang2 , kau curang aku sebat kau bie , aku panggil polis , bomba tangkap kau masuk lokap... gurau je... bhahaha :D akhir sekali i love u sgtsgt , i miss  u sgtsgt , peace no war (Y) assalamualaikum... *aku x sweet mcm korang ponggg , ada faham !*